wtorek, 21 maja 2013

Rozdział I

Po pierwsze to tak: stwierdziłam, że będę dodawać nowe rozdziały w poniedziałki i piątki, ale dzisiaj dodam, aby nadrobić :)) Dzisiaj taki króciutki :>


Rozdział I
1 wrzesień- środa
O nie! Już jutro do szkoły! Ja  chce jeszcze miesiąc wakacji, ale z drugiej strony to fajnie, bo będę się codziennie widywać z Trish, Austinem i Dezem. Nie widziałam się z nimi prawie całe wakacje. Trish pojechała do babci na wieś, Austin z rodzicami do Włoch, a Dez na miesiąc do Grecji , a ja prawie codziennie robiłam to samo: wstawałam ok. 1000, później śniadanie, do sklepu z tatą i czasami na plaże. W sierpniu pojechałam do Hiszpanii z rodzicami. Nie widywałam się za często z Dallasem, bo on też wyjechał, a poza tym pracował w restauracji. Trish była przeszczęśliwa, bo nie musiała pracować. W moim związku z Dallasem jest mi tak jakoś dziwnie, nie tak jak kiedyś. Tak jakby mu w ogóle nie zależało. Napisałam nową piosenkę i utworzyłam też muzyke. Jest o tym, że ostatnio nie układa mi się z Dallasem, nie widujemy się. Dzisiaj jest świetna pogoda. Byłam na plaży, w kinie i na spacerze w parku.  Już nie długo moje urodziny, zastanawiam się co chce dostać…hm…nie wiem sama. Może psa…ale nie, bo nie miałby kto się nim zajmować, bo ja pewnie nie będę miała czasu L Wieczorem naszykowałam się do szkoły, umyłam się, przebrałam się w piżamę, a później weszłam na komputer. Siedziałam do 2230, położyłam się do łóżka i jak co wieczór rozmyślałam o całym dniu. Dzisiaj  myślałam akurat o Dallasie i o tym czy nie skończyć tego związku, bo on ostatnio jakoś dziwnie się zachowuje. Nie zabrakło też myśli o szkole, jak to będzie i w ogóle. Później zasnęłam.

6 komentarzy:

  1. Fajny, tylko krótki.
    Mam nadzieje, że następny będzie dłuższy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ale strasznie krótkie. Ciekawie się zaczyna, czekam na dalsze rozdziały c(:
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że krótkie, po prostu chciałam dodać jak najszybciej I rozdział ^^

      Usuń