wtorek, 4 marca 2014

Nowa postać :)

Hej! Dzisiaj chciałabym wam przedstawić nową bohaterkę mojego opowiadania. Pojawi się ona już w następnym rozdziale :)
Kira Starr- córka Jimmy'iego Starr'a, właściciel wytwórni płytowej, z którą Austin podpisał kontrakt. Rozpieszczona siedemnastolatka, której hobby jest teatr

No to, to byłoby na tyle :) Mogę wam zdradzić jedno, że nie długo pojawi się kolejny rozdział. Aha! Mam jeszcze wielką prośbe, do tych, którzy czytają moje opowiadania, aby komentowali. Proszę o to, ponieważ chciałabym wiedzieć ile osób tutaj zagląda z zaciekawieniem, a ile wchodzi przez "przypadek". 
Ola ^^

6 komentarzy:

  1. Spoko ;** Od teraz bd komentować, każdy rozdział dodany ;D

    Miśkaa ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodasz nn? ;**

    Miśkaa^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie: http://leonetta-te-quiero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozumiem, że był sprawdzian i te sprawy.. ale mogłabyś już dodać nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twoje opowiadania mogę je czytać godzinami a i tak mi się nie nudzą tylko proszę dodaj kolejny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała go już dodać, ale nie mogę ze względu że rozdział jest na komputerze w Portugalii ;/

      Usuń